Såsom i Himmelen & på Jorden

Direktlänk till inlägg 15 februari 2007

Aj, aj, aj...

Av grodis - 15 februari 2007 22:04

...det bultar å det bankar! Vilken huvudvärk. Jösses. Den går inte över trots tabletter, vatten och en timmes sömn. Urk... Känner mig riktigt krass just nu, men vägrar ge upp! Det är säkert bättre imorgon...Min vän Sophie ringde när jag låg och sov och jag ringde upp när jag vaknat till liv och druckit min sista shake för idag. Efter samtalet med henne kände jag mig betydligt piggare och mer uppåt igen, TACK vännen! Ovärdeligt för mig! Vi är så lika Sophie och jag. Tänker och funkar likadant. Det är jätteskönt att höra att man inte är ensam om att tänka eller agera "si eller så", samtidigt som vi verkligen förstår varandra till 110% när någon av oss berättar...Efter samtalet masade jag mig ur sängen (hade jag inte förmått mig till annars kan jag lova..) på med morgonrocken och tofflorna.. Frusen.. sätter mig i fåtöljen framför braskaminen en stund. Dricker mer vatten... Loggar in på bloggen och ser alla fina och peppande och påhejande kommentarer från er, kära goa vänner! TACK även ni!Nu ska jag dricka lite till sen är det dags för sängen. Det ska bli såååå skönt att få sova (igen..) och jag ska ta en alvedon till innan natten. Hoppas på att morgondagen kommer kännas bättre, för fredagar på jobbet brukar inte vara att leka med och det sista jag behöver är att må som jag gjort idag... Första dagen avklarad. Imorgon - ny dag med nya tag!

 
 
Ina

Ina

15 februari 2007 22:50

Håll målbilden i minnet. VARFÖR gör du detta? För att DU är VÄRD det! För att DU ska orka vara den pigga mamman som dessutom trivs att titta på bilderna från resan ni ska göra för att hämta ert barn... Det TAR EMOT i början, men det är inte farligt. Mantra det! Förlöjliga suget - små hjärspöken är väl i allsindar inte smartare än DU!? Eller hur?? ELLER HUR!!
KRAM - du fixar det, du FIXAR det!!!

http://inatankar.blogspot.com

 
Arletta

Arletta

15 februari 2007 23:44

Ååhh..så du är redan igång? *skickar en lyckospark i baken* Heja, heja Grodis!

http://wallemini.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av grodis - 14 maj 2013 07:44

Så här ser min fot ut 4 veckor efter op.

Av grodis - 18 juni 2012 10:51

Hur går det med vikten då?   Ja, hörrni... Önskar så att jag kunde säga att jag numera är normalviktig och att allt är bra! Tyvärr är det inte så... Jag peakade min högstavikt NÅGONSIN här under våren. Blodtrycket hade stigit till 147/97 och jag ...

Av grodis - 14 juni 2012 21:32


Herrejösses...   Insåg just att det på söndag ju är exakt 2 år sedan min mobil ringde. Signalen för Astrid Lindgrens "Saltkråkan" ljöd och klockan var exakt 10.00 och jag var yrvaken. Jag hade vaknat tidigare men somnat om då det var en ledig dag...

Av grodis - 12 maj 2012 22:52

"Det är nu som livet är mitt Jag har fått en stund här på jordenOch min längtan har fört mig hitDet jag saknat och det jag fått   Det är ändå vägen jag valtMin förtröstan långt bortom ordenSom har visat en liten bitAv den himmel jag aldrig nått ...

Av grodis - 28 augusti 2011 22:13


Hej alla!   VAD skriver man i en blogg som man inte skrivit i på över 1 år? Som man haft dåligt samvete över att man inte uppdaterat sen den dagen (dagarna efter) vi fick vårt efterlängtade barnbesked förra sommaren.   HUR formulerar man...

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Ovido - Quiz & Flashcards