Såsom i Himmelen & på Jorden

Direktlänk till inlägg 20 februari 2007

Semmeldagen - en plåga...

Av grodis - 20 februari 2007 15:45

Fan vad jag suktar efter en semla just nu. Jag som älskar semlor! Brukar iofs inte äta mer än kanske 2-3 ggr varje "semmelsäsong" men ändå... Ser semlor för mitt inre... Känner lukten.. smaken av mandelmassan blandad med grädde... *gaaaaaaaaaaaaaaah*Snart, snart är denna dag över och förhoppningsvis lägger sig hysterin både hos mig själv och i affärerna... *suckar lite och tycker synd om sig själv*

 
 
FruE

FruE

20 februari 2007 16:01

Jag lider verkligen med dig!Känner precis som du(jag vv). Känslan när man står på vågen och ser att allt jobb ger resultat, är värt allt. Även om det inte känns så just nu. Här kommer en cyberkram från en som oxå längtar.

http://kvinnafrumamma.blogg.se

 
Ingen bild

cat

20 februari 2007 16:02

Haha kan inte låta bli att småle lite, preciiiis så skrev jag nyss också.
Skrutt också jag som eg inte är alls är så förtjust i semlor, ser semlor överallt och nu vill jag också ha semla *tycker också synd om mig själv*
Tur att jag inte älskar semlor för det är hårt nog nu när man eg inte är så förtjust i dem, hur skall det då inte vara för dig?
Kram

 
Sassa

Sassa

20 februari 2007 16:33

Kan trösta dig med att jag åt en och mådde döilla efteråt och ångrade hela tilltaget. Det var inte värt det alls... :-S

Kram du är så duktig som kämpar på!!

http://www.wallskog.blogg.se

 
Manne

Manne

20 februari 2007 18:52

Men du!
är ju så duktig!

Tänk om man(=jag) ändå inte tagit den där de bjöd på på jobbet idag...

Kämpa på, mantrat...och så går det några sekunder till!

Kram!

http://one2many.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av grodis - 14 maj 2013 07:44

Så här ser min fot ut 4 veckor efter op.

Av grodis - 18 juni 2012 10:51

Hur går det med vikten då?   Ja, hörrni... Önskar så att jag kunde säga att jag numera är normalviktig och att allt är bra! Tyvärr är det inte så... Jag peakade min högstavikt NÅGONSIN här under våren. Blodtrycket hade stigit till 147/97 och jag ...

Av grodis - 14 juni 2012 21:32


Herrejösses...   Insåg just att det på söndag ju är exakt 2 år sedan min mobil ringde. Signalen för Astrid Lindgrens "Saltkråkan" ljöd och klockan var exakt 10.00 och jag var yrvaken. Jag hade vaknat tidigare men somnat om då det var en ledig dag...

Av grodis - 12 maj 2012 22:52

"Det är nu som livet är mitt Jag har fått en stund här på jordenOch min längtan har fört mig hitDet jag saknat och det jag fått   Det är ändå vägen jag valtMin förtröstan långt bortom ordenSom har visat en liten bitAv den himmel jag aldrig nått ...

Av grodis - 28 augusti 2011 22:13


Hej alla!   VAD skriver man i en blogg som man inte skrivit i på över 1 år? Som man haft dåligt samvete över att man inte uppdaterat sen den dagen (dagarna efter) vi fick vårt efterlängtade barnbesked förra sommaren.   HUR formulerar man...

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Ovido - Quiz & Flashcards