Såsom i Himmelen & på Jorden

Direktlänk till inlägg 27 februari 2007

Bättre...

Av grodis - 27 februari 2007 11:12

Det är lite bättre nu. Massagen gjorde sitt och till min förvåning så har den smärta jag haft i flera år på ytterkanten av skulderbladen försvunnit!? På en månad bara? Jätteskönt! Däremot är jag fruktansvärt öm i överarmarna fortfarande och det gör riktigt ont när hon masserar där, försiktigt. Hoppas det också ger med sig så småningom!Massagetjejen menar på att det inte är så konstigt att jag inte har lika ont, för det är mycket spänningar jag burit på i flera år som sakta, sakta börjar släppa. Jag börjar vända. Sakta. Ett steg i taget. Jag känner ju det även mentalt. Jag vågar för första gången på länge hoppas och tro, oavsett om det gäller barn, övervikten osv osv. Men det är lång tid kvar, och det är en dag i taget jag måste lära mig att ta. Är hetsig och otålig vad gäller min viktminskning, jag vet. Men har man bestämt sig och kör 100% så vill man ju se resultat också. Och visst, jag har fått jättefina resultat. Ska inte stirra mig blind på vågen, utan också tänka på midjemåttet ... -9 cm var det ju sist, och det på 1 vecka! :-D Inte så illa pinkat av en Grodis!

 
 
Soff

Soff

27 februari 2007 11:28

Precis som du säger måste du ha tålamod, hur svårt det än är.

9 cm på en vecka! Förstår du verkligen hur bra det är?! Jag minskade 10 cm på 8 veckor!!!

Strunta i att du inte är helt överens med vågen just nu...resultaten där lär inte dröja länge till.

Du är så himla bra och du inspirerar mig nu! Och du jag är STOLT över dig!

*kramar om*

http://soff78.bloggagratis.se

 
Monica

Monica

27 februari 2007 12:09

Massage vad underbart det är. Jag skulle gärna vilja ha massage varje månad, bara för det är så jättehärligt, Men då måste jag ha tjockare plånbok eller så får jag flörta in mig hos sambon, hihi.

Du är otroligt peppad, det är så roligt att följa dig här ska du veta.
Fortsätt i samma stil!
(stick psmmonstret*hötter med näven mot det*)
kramis

http://barbamamma.blogg.se

 
Manne

Manne

27 februari 2007 18:00

Slarvläser lite, och vill bara säga att jag har funderat på hur det går för dig.

Och det går ju bra ju!!

Härligt att här att kämparglöder numera brinner.

Kram!

http://one2many.bloggagratis.se

 
Ingen bild

petran

27 februari 2007 20:26

Du är sååååå duktig! You go girl!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av grodis - 14 maj 2013 07:44

Så här ser min fot ut 4 veckor efter op.

Av grodis - 18 juni 2012 10:51

Hur går det med vikten då?   Ja, hörrni... Önskar så att jag kunde säga att jag numera är normalviktig och att allt är bra! Tyvärr är det inte så... Jag peakade min högstavikt NÅGONSIN här under våren. Blodtrycket hade stigit till 147/97 och jag ...

Av grodis - 14 juni 2012 21:32


Herrejösses...   Insåg just att det på söndag ju är exakt 2 år sedan min mobil ringde. Signalen för Astrid Lindgrens "Saltkråkan" ljöd och klockan var exakt 10.00 och jag var yrvaken. Jag hade vaknat tidigare men somnat om då det var en ledig dag...

Av grodis - 12 maj 2012 22:52

"Det är nu som livet är mitt Jag har fått en stund här på jordenOch min längtan har fört mig hitDet jag saknat och det jag fått   Det är ändå vägen jag valtMin förtröstan långt bortom ordenSom har visat en liten bitAv den himmel jag aldrig nått ...

Av grodis - 28 augusti 2011 22:13


Hej alla!   VAD skriver man i en blogg som man inte skrivit i på över 1 år? Som man haft dåligt samvete över att man inte uppdaterat sen den dagen (dagarna efter) vi fick vårt efterlängtade barnbesked förra sommaren.   HUR formulerar man...

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Ovido - Quiz & Flashcards