Såsom i Himmelen & på Jorden

Direktlänk till inlägg 27 februari 2007

MEDGIVANDE!!!!

Av grodis - 27 februari 2007 22:36

Äntligen, äntligen, äntligen!!!Jag har suttit på denna underbara nyhet sen kl. 10.00 idag när E från Familjerätten ringde och sa att vårt protokoll fanns underskrivet och klart att hämta. Jag hämtade dem vid 13 och köpte sen en bok till maken för att överraska med honom ikväll "Uppdrag: Pappa" heter den och det är kända och okända pappor som skriver om livet som just pappa. :-)VI ÄR GODKÄNDA!! VI HAR OK PÅ PAPPER!!!*dansar runt och jublar*Ikväll har det druckits äkta Champagne och ätits god mat (vitlöksfrästa kräftstjärtar med citron och fullkornspasta till + rödlök och tomatsallad) + efterrätt (glöggkokta äpplen och en matsked glass!). Är det någongång vi ska fira så är det nu, för SOM vi båda väntat och längtat! Recepten var förstås från Prenet, så det enda jag fuskat är att jag druckit champagne ikväll! ;-) Egentligen får vi inte dricka alkohol 24 h innan BIA-mätningen imorgon, men vad sjutton ska man göra?! Det är ju IDAG vi fått det magiska kuvertet liksom!Imorgon är det full sprutt i kopieringsmaskinen som gäller och bums på med våra handlingar till BFA-A! Tänk om vi får skicka papperna ner till Bolivia snart!? När jag kollade förut var väntetiden 6-7 månader, och nu har vi varit medlemmar i 7 månader ganska exakt! *Iiiiiih!!*Vi är båda trötta och rätt utslagna ikväll. Det tar ändå på psyket att vänta... Nu ska vi sova gott i natt och drömma och tro, våga tro på framtiden.WHIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!

 
 
Manne

Manne

27 februari 2007 22:48

Säger bara

SUPERGRATTIS

*kryper ner i sängen igen*

http://one2many.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Kryttet

27 februari 2007 22:52

STOOOOOOORT GRATTIS!!!!!!! klart att du ska fuska med champagne en dag som denna!!!

Grattis igen!!

 
Sarah

Sarah

27 februari 2007 23:10

ÄNTLIGEN får man skrika ett officiellt whohaaaaaaa!! Jag har nästan spruckit idag av de glada nyheterna!!

KRAM

http://www.wallskog.blogg.se

 
Ingen bild

lillaEgo

27 februari 2007 23:13

Grattis som fan!

 
Monica

Monica

27 februari 2007 23:16

Underbara nyheter

Stort GRATTIS från mig (så underbart)

http://barbamamma.blogg.se

 
Ingen bild

Grynet

28 februari 2007 00:25

Grattis gumman!! Vilken lättnad för Er. Även om ni anat detta hela tiden så måste det vara underbart att få en stämpel på papper! NI ÄR GODKÄNDA!

Du gör helt rätt som fuskar idag ;-) Givetvis ska en dag som denna firas med champange!

Massa Grattiskramar från mig!

 
Ingen bild

Kickan med A&A

28 februari 2007 06:31

Grattis! Sitter här på jobbet och fäller en liten tår av lycka för er skull. Massor med kramar från mig.

 
Åse

Åse

28 februari 2007 08:42

Å vilka härliga nyheter!! Stort grattis till er!!

Det ska nog gå bra med BIA-mätningen idag, det är ju inte massvis med alkohol som du drack precis. Lite får man fuska när man får såna här glada nyheter.

http://didriksson.blogg.se

 
Tess

Tess

28 februari 2007 08:43

Och jag bara gråter :) GRATTIS!!! Detta har vi verkligen längtat efter, alla vi också!

Massor med kramar, klart man ska fira!

http://wwww.malika.se

 
Flirtiga Fröken

Flirtiga Fröken

28 februari 2007 08:44

GRATTIS!
Så underbart.
Du gjorde helt rätt som drack lite champagne. Hur många gånger får man fira en så underbar dag?! :)

P.s Det lät som en fantastiskt god middag och efterrätt. :)

http://ff.bloggagratis.se

 
Ingen bild

solna-madde

28 februari 2007 08:58

GRATTIS IGEN!!! Jag satt och log hela kvällen... underbara nyheter. Bums på kopieringsapparaten!

kram!

 
Ingen bild

trollmor

28 februari 2007 09:12

MÅste få slänga in ett litet grattis här också! Eller förresten, det blir ett STORT GRATTIS!!! KRAM!

 
Ingen bild

clin

28 februari 2007 09:23

*UNDERBART*!!!!!!!!!!! Jag ryser! Fast visste såklart att ni skulle bli godkända! Härligt!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jättekram C

 
Ingen bild

mirre

28 februari 2007 09:46

Stort Grattis!!!! Är så glad för Er skull!

 
Ingen bild

M

28 februari 2007 09:51

GRATTIS!!!! Vilka underbara nyheter! Gissar att du redan kopierat papperen :-) Grattis igen!

 
Ingen bild

Cat

28 februari 2007 09:54

SUPERDUPER GRATTIS till er båda !!!!!!!!!!
Helt fantastiskt, inte för jag inte trodde ni skulle få ok men nu är det 100 % säkert.
WOW WOW!!!
SJälvklart får man dricka champagne, jag skulle inte brytt mig ett jota om kalorierna en sådan dag jag inte, firat skulle jag ha gjort.
STORT Grattis igen
KRAM

 
Ingen bild

systerA

28 februari 2007 10:00

GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!! Åh så skönt det måste kännas!!!

KRAM Andrea

 
Sandra

Sandra

28 februari 2007 10:09

Ett stort grattis till er. Lycka till med allt.

http://madames.bloggagratis.se

 
Pinse

Pinse

28 februari 2007 12:51

Grattis i massor och lycka till! Hoppas att liten kommer till er snart! Kram

http://pinse.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Firefly

28 februari 2007 14:34

Ååååh grattis!! Visste helt klart att ni skulle bli godkända :) Snart så har ni ert barn i famnen!!

 
Veronica

Veronica

28 februari 2007 17:57

Varmt grattis! Jag har följt dig/er på AFF under många år, jag är så glad för er skull. Lycka till med allt!

*kram*

http://smultronblomman.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av grodis - 14 maj 2013 07:44

Så här ser min fot ut 4 veckor efter op.

Av grodis - 18 juni 2012 10:51

Hur går det med vikten då?   Ja, hörrni... Önskar så att jag kunde säga att jag numera är normalviktig och att allt är bra! Tyvärr är det inte så... Jag peakade min högstavikt NÅGONSIN här under våren. Blodtrycket hade stigit till 147/97 och jag ...

Av grodis - 14 juni 2012 21:32


Herrejösses...   Insåg just att det på söndag ju är exakt 2 år sedan min mobil ringde. Signalen för Astrid Lindgrens "Saltkråkan" ljöd och klockan var exakt 10.00 och jag var yrvaken. Jag hade vaknat tidigare men somnat om då det var en ledig dag...

Av grodis - 12 maj 2012 22:52

"Det är nu som livet är mitt Jag har fått en stund här på jordenOch min längtan har fört mig hitDet jag saknat och det jag fått   Det är ändå vägen jag valtMin förtröstan långt bortom ordenSom har visat en liten bitAv den himmel jag aldrig nått ...

Av grodis - 28 augusti 2011 22:13


Hej alla!   VAD skriver man i en blogg som man inte skrivit i på över 1 år? Som man haft dåligt samvete över att man inte uppdaterat sen den dagen (dagarna efter) vi fick vårt efterlängtade barnbesked förra sommaren.   HUR formulerar man...

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Ovido - Quiz & Flashcards