Såsom i Himmelen & på Jorden

Direktlänk till inlägg 28 februari 2007

Kopiera meeeera...

Av grodis - 28 februari 2007 10:06

Jösses, vad kopior det blir!Och ändå är detta bara början... ;-DNu har jag fixat klart allt och lagt i ett kuvert. På lunchen skall det sättas på frimärken och postas till BFA-A!Ringde förresten BFA-A och kollade hur vi ligger till i kön för att skicka våra handlingar ner till Bolivia, och vet ni..?! Vi är med i nästa gäng!! Det kommer ske snart, bara det kommer in lite barnbesked så blir det VÅR tur! Whohooooo!!!Lite skallebang har jag idag, men jag vet ju varför.. mensen är i antågande. Ser inte direkt fram emot mätningen ikväll för jag känner mig så svullen och blä! Sen drack vi ju champagne kl. 21 igår kväll, men jag får väl förklara läget för dem och hoppas de förstår. Man ska ju inte dricka alkohol 24 h innan en BIA-mätning och nu blir det bara runt 20 h ... äsch, det får vara så! Det är EN gång, och en väldigt speciell gång!Nästa mätning - om 2 veckor till.. kommer bli så mycket bättre om inte annat! ;-)Nu lite kaffe och jobba, jobba, jobba...TUSEN TACK för alla GRATTIS!

 
 
Ingen bild

Helen+

28 februari 2007 10:21

Hej Grodan,

Följer ditt äventyr på avstånd på AFF, och gläds med er. Det ska bli så roligt att få läsa om allt som händer nu....varma gratulationer till gårdagens viktiga papper!!Kram Helen (AFF-läsare som blev nyfiken på din blogg:))

 
Ingen bild

Carolina

28 februari 2007 10:33

Grattis till medgivandet. Hoppas att det kommer många barnbesked så att ni kan sätta igång pappersamlandet snart! Och jag lovar att kopiorna idag är INGET mot vad som kommer sedan :-).

 
Tess

Tess

28 februari 2007 11:04

Härligt. Riktigt snart då alltså, helt plötsligt känns det som om tiden bara rasslade iväg, härligt!!

http://www.malika,se

 
Ingen bild

Majjen

28 februari 2007 11:21

Stort G*R*A*T*T*I*S till medgivandet!!!! Tänk att ni äntligen passerat de största hindren i syskonresan! Nu ska allt bara skynda sig till Bolivia och läsas och sedan ska ERT lilla barn väljas till just er!!!! Och när jag läser i bloggen nu så ser jag ju att det kan komma att gå snabbt att få syskon. Tänk om vi får våra barn samtidigt, du och jag!!!!
Åh, vad jag hoppas att det går snabbt för er nu, så att ni slipper en lång väntan!

Och du, jag skulle inte bry mig om att jag druckit champagne innan vägningen, det ger nog bara ett bättre resultat för dig, tror jag! Kroppen har väl förbrännt sockret och då tagit lite fler kalorier med sig i förbränningen! Jag blir så inspirerad av att läsa din blogg, så jag vill gå ner i vikt jag med!!!! Men det går ju bara uppåt, dock förljer jag en normal viktuppgång som tur är, men det hade varit roligare att se att man gick ner! Men jag får läsa om din blogg till hösten istället, då vill jag också gå ner massor!Många kramar!!!!

 
KvinnaFruMamma

KvinnaFruMamma

28 februari 2007 11:23

GRATTIS GRATTIS!
Ytterligare ett stort steg framåt till att ni blir föräldrar igen. Det var riktigt roliga nyheter=).
Lycka till i kväll!

http://kvinnafrumamma.blogg.se

 
Ingen bild

Grodis

1 mars 2007 08:18

TACK snälla för alla grattis! Värmer jättemycket! :-D Kan inte riktigt fatta detta, men någongång lär väl poletten trilla ner... ;-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av grodis - 14 maj 2013 07:44

Så här ser min fot ut 4 veckor efter op.

Av grodis - 18 juni 2012 10:51

Hur går det med vikten då?   Ja, hörrni... Önskar så att jag kunde säga att jag numera är normalviktig och att allt är bra! Tyvärr är det inte så... Jag peakade min högstavikt NÅGONSIN här under våren. Blodtrycket hade stigit till 147/97 och jag ...

Av grodis - 14 juni 2012 21:32


Herrejösses...   Insåg just att det på söndag ju är exakt 2 år sedan min mobil ringde. Signalen för Astrid Lindgrens "Saltkråkan" ljöd och klockan var exakt 10.00 och jag var yrvaken. Jag hade vaknat tidigare men somnat om då det var en ledig dag...

Av grodis - 12 maj 2012 22:52

"Det är nu som livet är mitt Jag har fått en stund här på jordenOch min längtan har fört mig hitDet jag saknat och det jag fått   Det är ändå vägen jag valtMin förtröstan långt bortom ordenSom har visat en liten bitAv den himmel jag aldrig nått ...

Av grodis - 28 augusti 2011 22:13


Hej alla!   VAD skriver man i en blogg som man inte skrivit i på över 1 år? Som man haft dåligt samvete över att man inte uppdaterat sen den dagen (dagarna efter) vi fick vårt efterlängtade barnbesked förra sommaren.   HUR formulerar man...

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Ovido - Quiz & Flashcards