Såsom i Himmelen & på Jorden

Direktlänk till inlägg 28 februari 2007

Vältajmat....

Av grodis - 28 februari 2007 16:20

*suckar*Såklart. Självklart. Off course.Mensen kom NU... 40 minuter innan vägningen och mätningen.Gaaaah! Har jätteont i magen nu och byxorna sitter TAJT i midjan. Inget kul alls.Det är bara att försöka blicka framåt. Om två veckor är det ny mätning och då ska jag banne mig inte ha något sånt här! Då SKA det bli en kanonmätning!Kvällens mätning och vägning kommer bara bli blaj... Men, men.. så är livet! Ingen idé att deppa ihop. Försöker att inte göra det iallafall. Jag kan ju inte rå för att mensen kom just nu. Jag har ätit precis som jag ska och druckit också. (förutom champagnen igår då..)Dags att plocka ihop och bege mig iväg.Återkommer givetvis med en rapport sen!

 
 
Mammaledig på landet

Mammaledig på landet

28 februari 2007 16:37

Attans! Men det kommer att gå bra! Lycka till. Från en som tänkte går fem km stavgång idag, men det blev bara 2 - tänkte "bra nog" och vände, varför?

http://lantliv.bloggagratis.se

 
Kapybaran

Kapybaran

28 februari 2007 18:13

Men Grodan?!! Vem bryr sig om en mätning*? NI ÄR GODKÄNDA!!!!!!!!!!!!! Gud, så underbart. Stort stort grattis!!!

*förstår ju visst att det betydet mycket, men du har ju skäl till "dåligt" resultat.

http://www.kapybaran.blogspot.com

 
Christina W

Christina W

28 februari 2007 19:53

man lyfter på en sten och hittar något annat...hittade en blogg och därifrån en annan. Lycka till med "barnandet" och jag håller givetvis tummarna att mätningen går bra.

http://godmat.webblogg.se

 
Ingen bild

Grodis

1 mars 2007 08:17

Mammaledig på landet>>Ibland blir det så. Man orkar inte. Ballar ur. Nästa gång får det bli 5:an, inte sant?! ;-) TACK för lycka till, det gick bra!

Kapybaran>>Hehehe.. ja, JAG bryr mig! ;-P Det blev inget dåligt resultat trots allt och nu är jag dubbelt glad! :-D TACK!

ChristinaW>>Tackar så jättemycket! Kul att du hittade hit! :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av grodis - 14 maj 2013 07:44

Så här ser min fot ut 4 veckor efter op.

Av grodis - 18 juni 2012 10:51

Hur går det med vikten då?   Ja, hörrni... Önskar så att jag kunde säga att jag numera är normalviktig och att allt är bra! Tyvärr är det inte så... Jag peakade min högstavikt NÅGONSIN här under våren. Blodtrycket hade stigit till 147/97 och jag ...

Av grodis - 14 juni 2012 21:32


Herrejösses...   Insåg just att det på söndag ju är exakt 2 år sedan min mobil ringde. Signalen för Astrid Lindgrens "Saltkråkan" ljöd och klockan var exakt 10.00 och jag var yrvaken. Jag hade vaknat tidigare men somnat om då det var en ledig dag...

Av grodis - 12 maj 2012 22:52

"Det är nu som livet är mitt Jag har fått en stund här på jordenOch min längtan har fört mig hitDet jag saknat och det jag fått   Det är ändå vägen jag valtMin förtröstan långt bortom ordenSom har visat en liten bitAv den himmel jag aldrig nått ...

Av grodis - 28 augusti 2011 22:13


Hej alla!   VAD skriver man i en blogg som man inte skrivit i på över 1 år? Som man haft dåligt samvete över att man inte uppdaterat sen den dagen (dagarna efter) vi fick vårt efterlängtade barnbesked förra sommaren.   HUR formulerar man...

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Ovido - Quiz & Flashcards