Såsom i Himmelen & på Jorden

Alla inlägg den 12 januari 2007

Av grodis - 12 januari 2007 10:29

Igår kväll när vi kom hem från läkarundersökningen så låg det ett kuvert från Landstinget i brevlådan. Jag har fått remissen till ultraljud av gallvägarna och gallblåsan. Onsdag 24 januari ska jag dit kl. 08.00 på morgonen och får inte ha ätit eller druckit på 8 h innan undersökningen. Vilken tur att jag fick en morgontid och inte 16.00 på e.m för då hade man ju svimmat av hunger/törst...Skönt att få den saken ur världen också!

Av grodis - 12 januari 2007 09:59

Fredag - IGEN!Inte klokt vad dagarna och veckorna rusar fram...När jag kollar i almanackan är det 12 januari, snart har hälften av januari passerat. Om ynka 10 dagar har vi haft vårt sista möte och hembesök med våra utredare..!Wow.Jag har svårt att blogga just nu känner jag. Det blir bara upprepningar. Samma sak hela tiden, för det är så i mitt huvud just nu. En skiva som spelar om och om igen...Jag var jättetrött imorse när jag skulle gå upp och det var inga som helst problem att somna igår kväll kan jag lova. Inte så konstigt kanske. Alla spänningar som släpper...Fredag ja.. äntligen! Ska bli skönt med lite helg. Ikväll ska jag åka hem till min vän vars katt oväntat födde kattbebisar i tisdags kväll. Får försöka stålsätta mig och inte falla. Vet att jag kommer bli kär... *vill ha!* Sally är ju ensamkatt och visst, hon kanske trivs så.. men ibland önskar jag att hon hade en kompis att leka, busa och sova med när vi inte är hemma hos henne. Vi får se hur detta slutar.. ;-)Mina guddöttrar (vännens barn) ska få sina julklappar ikväll också, det är verkligen på tiden! Idag ska ju julen "dansas ut" sägs det ju... eller imorgon är det ju! *gluttar almanackan*Ja, ni märker ju.. bloggen blir svamlig och handlar om allt och inget idag... TACK snälla ni för alla era grattis!Extra mycket tack till solna-madde med sin underbart söta Leia för att jag fick chansen att träffa er igår! Tack också för ditt tips om dr B, du hade ju sååå rätt! ;-D

Ovido - Quiz & Flashcards