Såsom i Himmelen & på Jorden

Alla inlägg den 28 januari 2007

Av grodis - 28 januari 2007 20:00

Vilken kväll jag fick igår. Vilka fina vänner jag har. Vad rik jag är. Rik på riktiga vänner och en fin familj. Tusen, tusen TACK för allt! Fina presenter, blommor, skratt, prat... Wow... jag är jättelycklig över helgen och känner mig som sagt var ... RIK!Dagen idag har besöken avlöst varandra. Sammanlagt har här varit 14 personer och en hund och vi har fikat semla och kaffe. Enkelt och bra. :-)Jag har fått jättemycket vackra blommor, så jag har så jag kan öppna blomsteraffär tror jag minsann! Presenter har jag också fått en massa, jösses.. jag som bara fyller 32!?Av maken fick jag en iPod för att visa att han stöttar och står bakom mig i mitt "nya-liv-satsning" fr o m 14/2 och han har även bokat in oss på en urmysig italiensk restaurang lördag 10 februari. Tack min älskade! Har även fått detta:- Vattenkokare- Finnfin choklad- marimekko skål + fat- "Russian caviar" från FACE Sthlm med en pensel (istället för kajalpenna som jag bara gör illa mig med... ;-)- Armband från Pandora med grod(!)berlock *vad annars?* - Presentkort på Lindex (sparas till maj då jag förhoppningsvis kan köpa någon stl mindre)- Konsert med Bounce "Gökboet" + middag på restaurang- Tofflor- Pengar- Ölglas ur serien LovisaOj, oj... jag är bortskämd. Det är bara att konstatera. Men som sagt, jag är rik också. Rik på kärleksfulla vänner och familj och det kan inte mätas i ting. TACK alla!Nu har sista gästerna lämnat och jag och maken ska slappa i soffan innan vi överger den för sängen och en god natts sömn.Tack också för alla gratulationer via sms, blogg m.m. KRAM!

Ovido - Quiz & Flashcards