Såsom i Himmelen & på Jorden

Alla inlägg den 6 januari 2007

Av grodis - 6 januari 2007 14:04

Nu är gardinerna till svågerns kök + vardagsrum färdigsydda, strukna och klara! Nu blir det en rask promenad medans det är ljust, sen en snabbdusch och sen kasta mig i bilen och ta den in till stan och fixa ett par orkidéer med glaskrukor till honom också! (dessa vet han inte om..) Lite värmeljus ska jag komma ihåg att köpa också så han kan tända ljuslyktorna jag köpte till vardagsrummet ikväll när han kommer hem också.Kommer bli skitbra detta! :-D

Av grodis - 6 januari 2007 12:00

Klockan är prick 12 och solen lyser även idag in genom fönstret och ute är det så vackert att hjärtat gör ont när jag tittar ut. Mälaren ligger stilla och den is som borde ligga på ytan lyser med sin frånvaro. (till makens stora sorg..)Har "börjat sluta" med bröd! Idag bestod istället min frukost av en stooor skål med fruktsallad. Jättegott och fräscht. Kiwi, melon, papaya, mango, äpple...Nu ska jag ladda kaffebryggaren (någon last måste jag ju få ha kvar..) och sen sy av de däringa gardinerna till makens bror och sen åka hem till honom och fixa lite. Roligt!Ha en finfin lördag allihop!

Ovido - Quiz & Flashcards