Såsom i Himmelen & på Jorden

Direktlänk till inlägg 6 januari 2007

Ännu en skön dag

Av grodis - 6 januari 2007 12:00

Klockan är prick 12 och solen lyser även idag in genom fönstret och ute är det så vackert att hjärtat gör ont när jag tittar ut. Mälaren ligger stilla och den is som borde ligga på ytan lyser med sin frånvaro. (till makens stora sorg..)Har "börjat sluta" med bröd! Idag bestod istället min frukost av en stooor skål med fruktsallad. Jättegott och fräscht. Kiwi, melon, papaya, mango, äpple...Nu ska jag ladda kaffebryggaren (någon last måste jag ju få ha kvar..) och sen sy av de däringa gardinerna till makens bror och sen åka hem till honom och fixa lite. Roligt!Ha en finfin lördag allihop!

 
 
Elin

Elin

6 januari 2007 12:43

Kaffe är väl ok ändå, annars blir man ju inte människa... Haha. Det är ju kalorifattigt åtminstone, om än långt ifrån nyttigt. kram och trevlig helg!

http://sedlacek.se

 
Ingen bild

samma groda?

6 januari 2007 13:38

Hej grodan, tänkte bara fråga om du är samma grodan som startade den här tråden? http://www.adoptionsportalen.se/diskussion/index.php?showtopic=550

Funderade själv på det här med Adoptera som ensamstående. Ha det bra.

 
robert

robert

6 januari 2007 13:43

serveringsvagnar var jättepopulära under 40 och 50-talet. min kostar 6500 men det går att hitta fina för runt tusen. Ska du klä om fåtöljerna själv? annars tycker jag att du ska gå till johanna hälsa från mig så får du rabatt.
:r

http://bendrik.blogg.se

 
Ingen bild

Grodis

6 januari 2007 14:02

Elin>>Nä precis.. måste ju vakna till.. ;-) Nyttigt är det ju inte, det vet jag.. men man blir iallafall inte tjock av kaffe... *s* Kram o hoppas ni också får en trevlig helg!

samma groda?>> Hej på dig! Nix, det är INTE jag! Jag kallar mig för Grodan på många forum på internet och det skulle kunnat vara jag, mycket är likt. Men jag ska INTE adoptera själv, utan med min MAKE! :-) Så det är någon annan Groda det där. Lycka till och ha det gott du med!

robert>>Oj! Inte för att vi tänkt göra oss av med vår direkt. Gillar den! :-)
Vet inte om jag ska klä om dem själv eller ej? Jag ska kolla runt lite.. Bor i Västerås så det känns lite långt att frakta dem till Sthlm om det är där Johanna finns..? ;-) Tack för tips dock!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av grodis - 14 maj 2013 07:44

Så här ser min fot ut 4 veckor efter op.

Av grodis - 18 juni 2012 10:51

Hur går det med vikten då?   Ja, hörrni... Önskar så att jag kunde säga att jag numera är normalviktig och att allt är bra! Tyvärr är det inte så... Jag peakade min högstavikt NÅGONSIN här under våren. Blodtrycket hade stigit till 147/97 och jag ...

Av grodis - 14 juni 2012 21:32


Herrejösses...   Insåg just att det på söndag ju är exakt 2 år sedan min mobil ringde. Signalen för Astrid Lindgrens "Saltkråkan" ljöd och klockan var exakt 10.00 och jag var yrvaken. Jag hade vaknat tidigare men somnat om då det var en ledig dag...

Av grodis - 12 maj 2012 22:52

"Det är nu som livet är mitt Jag har fått en stund här på jordenOch min längtan har fört mig hitDet jag saknat och det jag fått   Det är ändå vägen jag valtMin förtröstan långt bortom ordenSom har visat en liten bitAv den himmel jag aldrig nått ...

Av grodis - 28 augusti 2011 22:13


Hej alla!   VAD skriver man i en blogg som man inte skrivit i på över 1 år? Som man haft dåligt samvete över att man inte uppdaterat sen den dagen (dagarna efter) vi fick vårt efterlängtade barnbesked förra sommaren.   HUR formulerar man...

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2007 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Ovido - Quiz & Flashcards