Såsom i Himmelen & på Jorden

Alla inlägg den 30 januari 2007

Av grodis - 30 januari 2007 16:49

Trots att det är i slutet av januari och mörkt och kallt så sitter jag här och drömmer mig tillbaka till vår stora dag... lördagen den 28 augusti 2005. Dagen då vi blev man och fru. Vilken underbar dag det var! Solen sken och det blåste lite lagom. Några droppar föll precis efter vår vigsel utomhus, alldeles intill Mälarens strand...Känner mig nykär i min make... pirrar i magen!Älskar dig J!

Av grodis - 30 januari 2007 10:42

Att ha lite att göra på jobbet är varken kul eller bra.Inte för min syskonlängtan iallafall. Det blir lätt att man sitter och slösurfar och läser om barn på olika vis. Adoptionssidor. Sidor med underbara bilder på barn. Så underbara att längtan ibland känns ohållbar. Det kanske gör extra ont i hjärtat eftersom magen gör ONT idag pga det "månatliga"... Jag vet inte?Har inget speciellt att blogga om idag faktiskt. Dessutom är jag forfarande aptrött... *zzZZzz* Skulle väldigt gärna vara ledig idag istället och varit ute och fått en nypa frisk luft, det känns som om det skulle behövas. Tror minsann det får bli en prommis ikväll med nya iPod:en i öronen! Tvätta måste jag också göra, för det hanns aldrig med i helgen.Tjingeling!

Ovido - Quiz & Flashcards