Såsom i Himmelen & på Jorden

Alla inlägg den 27 januari 2007

Av grodis - 27 januari 2007 13:34

Nu är det full fart här hemma må jag lova.Semlorna till morgondagen är bakade och nu förbereder jag kvällens tjejmiddag. Sen återstår lite småplock och städning sen är det bara en skön dusch och lite "tillfixning" av mig själv så är jag redo för att träffa mina goa vänner!Sett fram emot denna kväll länge och äntligen fick jag "tummen ur" och bjöd hem dessa tjejer! Det roliga är att flera av tjejerna inte känner varandra sen förut, men jag är säker på att det kommer bli en supertrevlig kväll med många skratt och mycket vin! ;-DDet är en strålande solig vinterdag idag, men tyvärr kommer jag inte hinna ut och njuta av den. Jag får njuta av solen strålar som ibland träffar mig när jag går förbi ett fönster... det är lugnt. Imorgon ska det bli meeeer snö!!! HURRA!Ha en finfin lördag allihop!

Ovido - Quiz & Flashcards