Såsom i Himmelen & på Jorden

Direktlänk till inlägg 30 januari 2007

Nostalgisk...

Av grodis - 30 januari 2007 16:49

Trots att det är i slutet av januari och mörkt och kallt så sitter jag här och drömmer mig tillbaka till vår stora dag... lördagen den 28 augusti 2005. Dagen då vi blev man och fru. Vilken underbar dag det var! Solen sken och det blåste lite lagom. Några droppar föll precis efter vår vigsel utomhus, alldeles intill Mälarens strand...Känner mig nykär i min make... pirrar i magen!Älskar dig J!

 
 
Monica

Monica

30 januari 2007 17:51

Åh vad fina ni är på bilden. Så härligt att höra att du känner dig nykär *myser*
Jag var ute i Sundbyholm förresten på afternoon tea, se min blogg.
kramis

http://barbamamma.blogg.se

 
Ingen bild

Grodis

30 januari 2007 18:37

Monica>>Tack min vän! :-) Åh, visste inte att du hade en blogg!? Var in och kikade, vad fint! Hoppas det är OK att jag lagt till dig bland mina länkar?? :-) Såg ut att ha varit jättemysig afternoon tea. Vad mysigt ni verkar haft det! Tack snälla du för att du skrivit om vår lycka i din blogg också. *rörd* KRAM!

 
Manne

Manne

30 januari 2007 19:19

Sådär ja!!
Det vart ju mycket bättre eller hur!!

Gulliga vart ni också...

*tänker tillbaka*
Uj, så länge sedan det var...men visst sitter det kvar där inne *pekar på hjärtat*.
Bilden av oss framför kvarnen och alla vita härligt blommande syrener..


Klart att jag inte missunnar dig att längta Grodis. När man gör det för att få kraft så är det ju positivt. Och det var så jag menade...men det förstod du ju!!

Kram på er!!

http://one2many.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Grodis

31 januari 2007 09:20

Manne>> Tack! :-) Ja, den dagen kommer man aldrig glömma. Det är mysigt att ta fram bilderna och titta på dem ibland och minnas tillbaka. Man riktigt minns pirret i magen och nervositeten... förväntningarna.. lyckan. Alla som var så lyckliga för och med oss! Kram tillbaka!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av grodis - 14 maj 2013 07:44

Så här ser min fot ut 4 veckor efter op.

Av grodis - 18 juni 2012 10:51

Hur går det med vikten då?   Ja, hörrni... Önskar så att jag kunde säga att jag numera är normalviktig och att allt är bra! Tyvärr är det inte så... Jag peakade min högstavikt NÅGONSIN här under våren. Blodtrycket hade stigit till 147/97 och jag ...

Av grodis - 14 juni 2012 21:32


Herrejösses...   Insåg just att det på söndag ju är exakt 2 år sedan min mobil ringde. Signalen för Astrid Lindgrens "Saltkråkan" ljöd och klockan var exakt 10.00 och jag var yrvaken. Jag hade vaknat tidigare men somnat om då det var en ledig dag...

Av grodis - 12 maj 2012 22:52

"Det är nu som livet är mitt Jag har fått en stund här på jordenOch min längtan har fört mig hitDet jag saknat och det jag fått   Det är ändå vägen jag valtMin förtröstan långt bortom ordenSom har visat en liten bitAv den himmel jag aldrig nått ...

Av grodis - 28 augusti 2011 22:13


Hej alla!   VAD skriver man i en blogg som man inte skrivit i på över 1 år? Som man haft dåligt samvete över att man inte uppdaterat sen den dagen (dagarna efter) vi fick vårt efterlängtade barnbesked förra sommaren.   HUR formulerar man...

Ovido - Quiz & Flashcards