Såsom i Himmelen & på Jorden

Direktlänk till inlägg 10 januari 2007

Det blir aldrig som man tänkt sig...

Av grodis - 10 januari 2007 21:48

Tidigare ikväll hade jag tänkt skriva en blogg om hur nervös jag var inför morgondagens läkarbesök, igen. Och sen avsluta med att "om vi bara får en OK-stämpel i rumpan så har vi medgivandet i hamn!"... Ikväll har jag dock fått ett telefonsamtal, ett mycket ledsamt sådant, som gjorde att jag återigen tänker om och landar hårt i verkligheten. Utan att skriva för mycket om själva samtalet (too private och av hänsyn till de inblandade *kramar om hårt i tanken*) så kan jag säga att jag återigen tar flera steg tillbaka i mina drömmar om syskon till vår änglapojke Viktor. Det är långt ifrån klart bara för att vi får ett OK imorgon. Ett OK från Familjerätten på att bli föräldrar igen. Ett OK i nämnden. Det är en lång resa kvar fortfarande... Jag är tacksam för varje litet steg vi kommer vidare i denna enormt långa och krävande process och hoppas innerligt att det kommer vara värt varenda tår i slutändan. Jag vill hoppas.Jag vill tro det.Jag vill orka. Bara lite till...

 
 
Pinse

Pinse

10 januari 2007 22:08

Oj, låter jobbigt. Kramar om och hoppas att det lättar snart.

Ps. Är det ok om jag länkar till din blogg i min? Ds.

http://pinse.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Grodis

10 januari 2007 22:28

Pinse>>Jag hoppas också att det blir bra snart, för oss alla.. framför allt hoppas jag att det ordnar sig för våra vänner. Annars är livet FÖR orättvist... :´-(
Klart det är OK! :-D

 
Manne

Manne

10 januari 2007 22:40

Förstår jag varför ett skratt var på sin plats...

Ni kommer att klara er...*håller tummarna*
Igen.
Och igen.
Sedan när det är sådär extra jobbigt segt också.

Frågar som Pinse om länk...

Sköt om er, kramas och var nära!!

http://one2many.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Grodis

10 januari 2007 23:09

Manne>> Tack, tack, tack... återigen! Klart du får länka och jag länkar gärna tillbaka till både dig och Pinse om det är OK med er!?

Sköt om er också... :-)

 
Pinse

Pinse

11 januari 2007 09:06

Klart det är ok att du länkar till mig:)

http://pinse.bloggagratis.se

 
Magda

Magda

11 januari 2007 10:07

Vad tråkigt att läsa....men jag hoppas o håller mina tummar att det går bra för er idag o att ni så småningom får ok i rumpan både från läkaren o familjerätten/nämden!

http://magda.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Grodis

11 januari 2007 10:11

Magda>> Tack snälla du! Jag ska slappna av lite till om allt går vägen idag.. det har jag lovat mig själv! Kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av grodis - 14 maj 2013 07:44

Så här ser min fot ut 4 veckor efter op.

Av grodis - 18 juni 2012 10:51

Hur går det med vikten då?   Ja, hörrni... Önskar så att jag kunde säga att jag numera är normalviktig och att allt är bra! Tyvärr är det inte så... Jag peakade min högstavikt NÅGONSIN här under våren. Blodtrycket hade stigit till 147/97 och jag ...

Av grodis - 14 juni 2012 21:32


Herrejösses...   Insåg just att det på söndag ju är exakt 2 år sedan min mobil ringde. Signalen för Astrid Lindgrens "Saltkråkan" ljöd och klockan var exakt 10.00 och jag var yrvaken. Jag hade vaknat tidigare men somnat om då det var en ledig dag...

Av grodis - 12 maj 2012 22:52

"Det är nu som livet är mitt Jag har fått en stund här på jordenOch min längtan har fört mig hitDet jag saknat och det jag fått   Det är ändå vägen jag valtMin förtröstan långt bortom ordenSom har visat en liten bitAv den himmel jag aldrig nått ...

Av grodis - 28 augusti 2011 22:13


Hej alla!   VAD skriver man i en blogg som man inte skrivit i på över 1 år? Som man haft dåligt samvete över att man inte uppdaterat sen den dagen (dagarna efter) vi fick vårt efterlängtade barnbesked förra sommaren.   HUR formulerar man...

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2007 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Ovido - Quiz & Flashcards