Såsom i Himmelen & på Jorden

Direktlänk till inlägg 13 januari 2007

Ut med det gamla...

Av grodis - 13 januari 2007 13:28

..in med det nya!Slut på svart färg i min skrivare... därav färgbytet och utseendet IGEN. Jag vet, jag är ombytlig när det gäller min bloggs utseende... Men nu är det så att jag efter torsdagens läkarbesök VÅGAR tro på att vi verkligen kommer bli godkända och att vi under våren kommer få sända våra papper ner till Bolivia och sen .... väntar vi barn! Helt sjukt egentligen - men så fantastiskt stort och underbart!Så därför mina vänner... är det numera fjärilar på min blogg. Fjärilar som en symbol för vår ängel Viktor (ni som följt mig/oss de sista åren vet, men för er andra kan jag berätta att jag har en fjäril tatuerad på vänster skulderblad och när Viktor dog så beslöt jag mig för att lägga till hans namn snett under fjärilen).. Fjärilar i magen har jag/vi ju också och de lär bara bli fler och fler under resans gång. Därför fjärilar! :-)Känns jättebra med en "ickesvart" blogg och nu ska den aldrig mer bli svart. *lovar*

 
 
Manne

Manne

13 januari 2007 14:20

That's the spirit!

http://one2many.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av grodis - 14 maj 2013 07:44

Så här ser min fot ut 4 veckor efter op.

Av grodis - 18 juni 2012 10:51

Hur går det med vikten då?   Ja, hörrni... Önskar så att jag kunde säga att jag numera är normalviktig och att allt är bra! Tyvärr är det inte så... Jag peakade min högstavikt NÅGONSIN här under våren. Blodtrycket hade stigit till 147/97 och jag ...

Av grodis - 14 juni 2012 21:32


Herrejösses...   Insåg just att det på söndag ju är exakt 2 år sedan min mobil ringde. Signalen för Astrid Lindgrens "Saltkråkan" ljöd och klockan var exakt 10.00 och jag var yrvaken. Jag hade vaknat tidigare men somnat om då det var en ledig dag...

Av grodis - 12 maj 2012 22:52

"Det är nu som livet är mitt Jag har fått en stund här på jordenOch min längtan har fört mig hitDet jag saknat och det jag fått   Det är ändå vägen jag valtMin förtröstan långt bortom ordenSom har visat en liten bitAv den himmel jag aldrig nått ...

Av grodis - 28 augusti 2011 22:13


Hej alla!   VAD skriver man i en blogg som man inte skrivit i på över 1 år? Som man haft dåligt samvete över att man inte uppdaterat sen den dagen (dagarna efter) vi fick vårt efterlängtade barnbesked förra sommaren.   HUR formulerar man...

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2007 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Ovido - Quiz & Flashcards