Såsom i Himmelen & på Jorden

Direktlänk till inlägg 14 januari 2007

Helt galet!

Av grodis - 14 januari 2007 18:28

Kollade i min besöksstatistik lite snabbt och upptäckte att jag sen jag startade min blogg i slutet av juni haft över 10.000 besökare... TIO TUSEN!?!?!! Jösses...galet många juh!Roligt är det och jag tackar så mycket för att ni kikar in här och läser min blogg, även om jag själv tycker jag mest svamlar... ;-)Maten står på spisen och i ugnen och än så länge har vi ström.. *peppar peppar* Idag blir det sweet chili marinerade kycklinglårfiléer och ugnsrostade grönsaker till. Till det en chiliyoghurt. Tyvärr får jag äta söndagsmiddagen själv då maken äter på annat håll idag. Trist att laga mat till sig själv tycker jag... trösten är ju att jag får en god matlåda imorgon... ;-PMåste ut och hämta mer ved nu, det stormar rejält! *brrrr* Har även tänt lite värmeljus här och där i vårt hus IFALL strömmen skulle gå.. man vet ju aldrig...

 
 
Ingen bild

Manne

14 januari 2007 19:05

Grattis Grodis!

Men, det är ju för att det är kul, intressant, gripande och tårdrypande att läsa det du skriver..

Middag? Mums, en stol ledig då...? Int ska du sitta ensam en sag som denna??

*kram*

 
Ingen bild

Grodis

14 januari 2007 19:45

Manne>> *rodnar* Tack! Kul att du tycker det! *glad*
Middagen smakade mums och jag är glad att jag får äta det imorgon igen faktiskt. Sweet chili är smaskens att marinera och sen steka kyckling i måste jag säga. Nu sitter jag i fåtöljen framför braskaminen med en latte... Livet är skönt, inomhus! ;-)

 
applecore

applecore

14 januari 2007 20:38

Låter som en utsökt middag! Tack för fikat idag - det var jättetrevligt och jag ser redan fram emot nästa gång! Stor kram och lycka till inför slutspurten på hemutredningen! /Helena

http://applecore72.blogspot.com

 
Ingen bild

Grodis

15 januari 2007 10:08

Helena>>Den var utsökt! :-D
Tack själv, det var jättemysigt och trevligt! Perfekt med en söndag så där.. Tack igen, jag hoppas det ska gå bra även med slutspurten! :-) Vi hörs och syns. Kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av grodis - 14 maj 2013 07:44

Så här ser min fot ut 4 veckor efter op.

Av grodis - 18 juni 2012 10:51

Hur går det med vikten då?   Ja, hörrni... Önskar så att jag kunde säga att jag numera är normalviktig och att allt är bra! Tyvärr är det inte så... Jag peakade min högstavikt NÅGONSIN här under våren. Blodtrycket hade stigit till 147/97 och jag ...

Av grodis - 14 juni 2012 21:32


Herrejösses...   Insåg just att det på söndag ju är exakt 2 år sedan min mobil ringde. Signalen för Astrid Lindgrens "Saltkråkan" ljöd och klockan var exakt 10.00 och jag var yrvaken. Jag hade vaknat tidigare men somnat om då det var en ledig dag...

Av grodis - 12 maj 2012 22:52

"Det är nu som livet är mitt Jag har fått en stund här på jordenOch min längtan har fört mig hitDet jag saknat och det jag fått   Det är ändå vägen jag valtMin förtröstan långt bortom ordenSom har visat en liten bitAv den himmel jag aldrig nått ...

Av grodis - 28 augusti 2011 22:13


Hej alla!   VAD skriver man i en blogg som man inte skrivit i på över 1 år? Som man haft dåligt samvete över att man inte uppdaterat sen den dagen (dagarna efter) vi fick vårt efterlängtade barnbesked förra sommaren.   HUR formulerar man...

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2007 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Ovido - Quiz & Flashcards