Såsom i Himmelen & på Jorden

Direktlänk till inlägg 21 januari 2007

Puh...

Av grodis - 21 januari 2007 22:28

Nu är vårt hus så fint. Nystädat och undanplockat. Skönt!Men det känns i ryggarna våra, vi har kämpat hårt idag jag och maken... Så skönt att bara slappna av nu. Nyduschade och fulla av förväntan inför morgondagens sista möte med våra hemutredare, åtminstone i "utredningssyfte"... Känns lite konstigt också för det har ju gått så fort?! Och ändå har vi haft 3 veckors uppehåll över jul- och nyårshelgen... Ska bli spännande att se vad de säger imorgon. Om E har kommit långt med sin beskrivning om oss... Landskapet utanför är så vackert så det gör ont. Tyvärr har jag inte hunnit vara ute någonting i helgen, men när jag slängde sopor tidigare ikväll gick jag en runda runt på tomten och bara njöt. Himlen var stjärnklar och en månskära lyste på himlen... Nu ska jag gå och försöka sova, vilket jag tror inte blir några som helst problem efter denna helg..Kram på er alla och godnatt!TACK för alla goa kommentarer, ni är underbara!

 
 
applecore

applecore

22 januari 2007 08:11

Hej! Hoppas att du haft en bra helg och att du känner dig lite bättre nu! Stort lycka till med hembesöket idag (som jag är helt övertygad om att det kommer ta gå jättebra!) Kram /Helena

http://applecore72.blogspot.com

 
Tess

Tess

22 januari 2007 08:28

Idag tänker jag på er, hur mycket som helst!

http://www.malika.se

 
Ingen bild

Grodis

22 januari 2007 08:55

applecore>>Tack snälla du för omtanken! Helgen har bestått av rensning och städning som du vet.. och förkylningen är mycket bättre igen! *peppar peppar* Hoppas din/er helg varit jättebra med pulkaåkning osv. Kram!

Tess>> Tack goa vännen! *kramar om*

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av grodis - 14 maj 2013 07:44

Så här ser min fot ut 4 veckor efter op.

Av grodis - 18 juni 2012 10:51

Hur går det med vikten då?   Ja, hörrni... Önskar så att jag kunde säga att jag numera är normalviktig och att allt är bra! Tyvärr är det inte så... Jag peakade min högstavikt NÅGONSIN här under våren. Blodtrycket hade stigit till 147/97 och jag ...

Av grodis - 14 juni 2012 21:32


Herrejösses...   Insåg just att det på söndag ju är exakt 2 år sedan min mobil ringde. Signalen för Astrid Lindgrens "Saltkråkan" ljöd och klockan var exakt 10.00 och jag var yrvaken. Jag hade vaknat tidigare men somnat om då det var en ledig dag...

Av grodis - 12 maj 2012 22:52

"Det är nu som livet är mitt Jag har fått en stund här på jordenOch min längtan har fört mig hitDet jag saknat och det jag fått   Det är ändå vägen jag valtMin förtröstan långt bortom ordenSom har visat en liten bitAv den himmel jag aldrig nått ...

Av grodis - 28 augusti 2011 22:13


Hej alla!   VAD skriver man i en blogg som man inte skrivit i på över 1 år? Som man haft dåligt samvete över att man inte uppdaterat sen den dagen (dagarna efter) vi fick vårt efterlängtade barnbesked förra sommaren.   HUR formulerar man...

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2007 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Ovido - Quiz & Flashcards