Såsom i Himmelen & på Jorden

Direktlänk till inlägg 29 januari 2007

Allt om min buske!

Av grodis - 29 januari 2007 11:22

Ikväll är det dags för bio med barndomsvännen och det ska bli jättemysigt. Det var utlottning av biobiljetter med kort "sista-datum" på jobbet och jag hade turen att få 2 stycken! Vi ska se "Allt om min buske" (vilken filmtitel!?) *s* och jag hoppas den är sevärd! Om inte annat så får jag en trevlig kväll och mys i biomörkret med lite popcorn tillsammans med en kär gammal vän. ;-)Jag är helt slut idag.. Puh! Tröttheten är inte att leka med och ögonen svider. Det är inte lätt att fylla år, och det är nog tur att det bara är en gång om året... ;-)Det är dessutom HELDÖTT med jobb så arbetsdagen blir lååååååååång... *suckar* Aldrig blir man nöjd, antingen är det för mycket och tokstressigt eller så är det som nu, heldött, och då blir man sååå slö. Strax dags att gå ut en stund på lunch iallafall och jag funderar på att gå och kolla på Indiska. Alltid hittar man något fint där. *gillar den affären*Tack snälla ni återigen för alla gratulationer. Sötnosar!

 
 
Monica

Monica

29 januari 2007 11:46

Åh den filmen verkar rätt skojig. Det ska bli kul att höra vad du tycker om den.
Ha en mysig biokväll med vännen!
kram

http://barbamamma.blogg.se

 
Tess

Tess

29 januari 2007 12:52

Ja, alltid hittar man något på Indiska :) Själv hade jag glädjen att få hanlda små små barnkläder idag till en släkting som fått en liten son. Det är tyvärr alldeles för roligt att köpa så små och söta kläder så det blev lite mycket ... Men nu ska jag jobba lite igen. Jag kan dela med mig lite jobb till dig om du vill ;)

http://www.malika.se

 
Manne

Manne

29 januari 2007 13:32

Ja den titeln...*s*

Hoppas att den håller vad den lovar...

Hursom så kommer du ju ut och får träffa en vän och ha det trevligt.
Det är ju nästan bättre...

Å du, popcorn kan fastna mellan tänderna *f*

*kväk*

http://one2many.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Macke

7 februari 2007 21:27

Det var den BÄSTA svenska film jag sett på länge! Totalt annorlunda från allt annat ...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av grodis - 14 maj 2013 07:44

Så här ser min fot ut 4 veckor efter op.

Av grodis - 18 juni 2012 10:51

Hur går det med vikten då?   Ja, hörrni... Önskar så att jag kunde säga att jag numera är normalviktig och att allt är bra! Tyvärr är det inte så... Jag peakade min högstavikt NÅGONSIN här under våren. Blodtrycket hade stigit till 147/97 och jag ...

Av grodis - 14 juni 2012 21:32


Herrejösses...   Insåg just att det på söndag ju är exakt 2 år sedan min mobil ringde. Signalen för Astrid Lindgrens "Saltkråkan" ljöd och klockan var exakt 10.00 och jag var yrvaken. Jag hade vaknat tidigare men somnat om då det var en ledig dag...

Av grodis - 12 maj 2012 22:52

"Det är nu som livet är mitt Jag har fått en stund här på jordenOch min längtan har fört mig hitDet jag saknat och det jag fått   Det är ändå vägen jag valtMin förtröstan långt bortom ordenSom har visat en liten bitAv den himmel jag aldrig nått ...

Av grodis - 28 augusti 2011 22:13


Hej alla!   VAD skriver man i en blogg som man inte skrivit i på över 1 år? Som man haft dåligt samvete över att man inte uppdaterat sen den dagen (dagarna efter) vi fick vårt efterlängtade barnbesked förra sommaren.   HUR formulerar man...

~ Om mig ~

17 juni 2010 kl 10.00:
EN SON!! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

~ Kalender ~

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2007 >>>

~ Gästbok ~

~ Tidigare år ~

~ Kategorier ~

~ Arkiv ~

~ Sök ~

~ RSS ~


Ovido - Quiz & Flashcards